Kako je sve počelo...

Sve je počelo ne tako davne 2005. Te godine u leto i kroz čitavu jesen se rađala ideja i želja. Internet je postao baza iz koje se kretalo u svet i tragalo za nečim korisnim i interesantnim. Tako sam pronašla razne zanimljive sajtove koji su opisivali tehniku izrade vitraža. Galerije radova su me oduševljavale. Prilikom jedne posete rođacima, u časopisu ''Lisa'' sam bukvalno naletela na članak o gospođi Miri Premiski, iskusnoj vitražistkinji, a već u decembru sam bila kod nje na praksi. Osnovni kurs je trajao svega tri dana, ali za ta tri dana sam naučila dovoljno za početak. Zahvaljujem! Otisnula sam se u stakleni svet i sama počela da istražujem... na tome i dalje radim:)

Comments

  1. Hvala na podrsci..:))
    Vitrazi su divni..Samo tako nastavi..
    Pozdrav :)

    ReplyDelete
  2. Imaš tu čast da budeš moj prvi javni pratilac iliti follower. Hvala i tebi, Poison Ivy :)

    ReplyDelete
  3. Pocastvovana sam.. :)
    Nema na cemu..

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts